31 Ağustos 2013 Cumartesi

bir insana armağan edilebilecek belki de en güzel şarkı....



sadece sen

aklımda başka kimse yok
başka hiç kimse senin kadar benim değil
yanımda senden başkasına tahammül edemiyorum
büyük bir sorun bu benimki

başka kimseye bu kadar yaklaşmıyorum
ellerine düşlerimi teslim etmek için
yüreğimde başka kimse yok
sana söylediklerini benim önümde söylesinler

yalnızca seni alıyorum kucağıma
sevinci ve kederi seninle paylaşıyorum
yalnızca senin bana yaslanmana izin veriyorum
yalnızca sana veriyorum beden ve ruh olarak kendimi

başka kimseye rastlamadım
yalnızlığımı böylesi çözebilen
başka kimseyi hiç böyle hissetmedim
her bir düşünceden parçalar var sende

henüz bulmuş değilim kimseyi
gökyüzümün rengini değiştirecek olan
kimseyi koyamam önüne
benimleyken korkmasın diye yüreğin

yalnızca seni alıyorum kucağıma
sevinci ve kederi seninle paylaşıyorum
yalnızca senin bana yaslanmana izin veriyorum
yalnızca sana veriyorum beden ve ruh olarak kendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder