17 Mart 2012 Cumartesi

Bugünün en sıkılanı ben miyim?

Bugünün en sıkılanı ben miyim?
Samimiyetsiz miyim yoksa kel miyim?
Laf anlamaz huysuz dedeler gibi
Bi bakıma da fiyakalı bir tripteyim

Evrenin en debelenen yerindeyim.
Nemenem bu çaba boş iyi ki gerilmedim.
Çeneme gömülmüş yirmilik diş gibi
Kaçıcak yerim yok ama evimdeyim.

Ooooo oooo kayış koptu kaptan
Ooooo oooo balık koktu baştan

Yaklaştı fırtına
Denk geldi son fırtıma
Şimdi hazreti nuh gibi bi gemi yapıcam allah aşkına

Çarşaftan yelkeni
Gel de bir gör beni
Salonun ortasında bermuda şeytan üçgeni

Ben ve tüm yaratıklar
Burası havadar
Keşke hep böyle olsa
Ama canavar bana var

Hmmmm mmm kayış koptu kaptan
Hmmmm mmm balık koktu baştan

Denizin dibinde
Demirden evdeyim
Sarpa saran bu masalda başroldeyim.
Nerede görülmüş böyle alengir?
Sonunu ne sen sor, ne de ben söyliyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder