24 Aralık 2011 Cumartesi

gözyaşlarım özlemine az kalır....

Ben tam olarak neye kafamı takıyorum bilmiyorum. Kendimi anlayamadığım bir dönemden geçiyorum sanırım. Ama bir şeylere kafamı taktığımın, sorun ettiğimin farkındayım.

"Psikosomatik hastalıklar, çatışmaların kişinin içinde düşünsel ve duygusal düzeyde yeterince işlenip çözülmediği durumlarda ortaya çıkar"mış. Bu durum bende mide bulantısı, huzursuz bacak sendromu ve uykusuzluk olarak kendini gösterdi sağolsun. Psikolojik yardım almam gereken bir duruma geldim sonunda.

Böyle dönemler yanınızda size destek olacak biri yoksa çok zor. Benim var iyi ki.

"Doğru insanla tanıştığın zaman, anlarsın hemen. Onu düşünmeden edemezsin. En samimi arkadaşın ve ruh eşin olur. Hayatının geri kalanını onunla geçirmek için sabırsızlanırsın. Başka hiçbir şey ve hiç kimse onunla kıyaslanamaz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder